Virtual showroom launch voor MINI CountrymanVirtual showroom launch voor MINI Countryman
Back Back Nieuws

Virtual showroom launch voor MINI Countryman

22 augustus 2020

Juist in deze tijd van social distance is het belangrijk om mensen persoonlijk te kunnen bereiken. Ook voor een MINI dealer bij de introductie van een nieuw MINI model. Hoe kunnen hun prospects en klanten vervolgens toch de onthulling van de nieuwe MINI Countryman volledig digitaal en persoonlijk ervaren?

Daarom bedachten en ontwikkelden Mayster en AvK Brand Events voor MINI Nederland een ‘virtual showroom launch’. Een op maat gemaakte, volledig interactieve @home showroom voor de MINI dealer waarmee hij volledig virtueel de nieuwe MINI Countryman aan zijn klanten en prospects kan onthullen. We maakten 16 dealer specifieke interactieve @home showrooms die op hetzelfde moment live gaan en per dealer regionaal + landelijk worden aangejaagd via de owned en paid kanalen van MINI Nederland, de MINI-dealers en YouTube, Facebook, Instagram.

De video content is volledig samengesteld op basis van Google + YouTube zoekgedrag en geeft antwoord op de meest gestelde vragen over dit nieuwe model. Afhankelijk van met welk device je de link aanklikt krijg je een volledig geoptimaliseerde versie voor mobiel of desktop. Niet geschaald maar apart ontwikkeld. De data over het kijk- en klikgedrag in de video maakt o.a. continue optimalisaties in UX en de video content mogelijk.

In opdracht van MINI Nederland (Daniëlle Dieben, Sanne Kleindijk, Hidde-Jan Haven, Jorne Goosen) door Mayster en AvK Brand Events. In samenwerking met 180 Kingsday en BlueBillyWig.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!