Back Back Nieuws

Verbeter evenementen door toepassing van e-commerce

21 januari 2015
In de Jaarbeurs Utrecht start 21 januari de 9e editie van de Webwinkel Vakdagen. Deze vakbeurs staat in het teken van e-commerce en online marketing en is ook interessant als je werkzaam bent als professional binnen de evenementenbranche.

Vakkennis
Online speelt een steeds grotere rol binnen de evenementenbranche en de Webwinkel Vakdagen is een evenement om vakkennis bij te spijkeren. Ontmoet leveranciers op de beursvloer en laat u tijdens het congresprogramma informeren door experts zoals Twitter, Google, Vente-Exclusive.com, online marketeer Patrick Petersen of ‘De Klantenluisteraar’ Frans Reichardt.

Inhoudelijk programma
Online expert Patrick Petersen heeft in de themazaal marketing een inhoudelijk programma samengesteld waar thema’s zoals content marketing, storytelling, e-mail marketing en social business aan bod komen. Tevens geeft Patrick Petersen tijdens zijn keynote presentatie omtrent storytelling op 22 januari een gesigneerd exemplaar van zijn Handboek Online Marketing weg. Daarnaast leer je bijvoorbeeld hoe je een ‘community’ opbouwt tijdens de sessie van Vente-Exclusive.com of hoe je jouw doelgroep kunt overtuigen en verleiden tijdens de sessie van ‘Klantenluisteraar’ Frans Reichardt.

Een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen op 21 en 22 januari 2015 is na registratie gratis. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!