Back Back Nieuws

Van der Kroft's Party Rental zet ruim 250.000 items in tijdens KLM Open

15 september 2016
De facts & figures van een monsterklus voor verhuurbedrijf van o.a. mastiek

The Dutch in Spijk stond sinds donderdag 8 september tot en met zondag 11 september in het teken van KLM Open. Hét toernooi op Nederlandse bodem voor de golfliefhebber. 

Vermaat Party Service verzorgde alle VIP ruimtes van dit meerdaagse evenement. Deze expert in party service heeft haar partner Van der Kroft ‘s Party Rental benaderd voor de levering van alle mastiek. Voor het bedrijf uit Wassenaar was dit de grootste operatie ooit, een flinke klus met een dagelijkse inzet van zo´n 70.000 stuks servies, glazen en bestek.

Willem van Essen, directeur-eigenaar Van der Kroft´s Party Rental: ‘Deze opdracht is de grootste die wij ooit hebben uitgevoerd. Toen we de briefing ontvingen was iedereen in ons bedrijf direct enthousiast; niet alleen om de omvang, maar juist ook vanwege het verwachte serviceniveau, de verlangde perfectie en de reputatie van dit evenement. In de voorbereidende fase waren wij al trots hiermee bezig te mogen zijn.’

Van der Kroft’s Party Rental had een ondersteunende rol tijdens KLM Open: ‘Wij zorgden ervoor dat onze partner Vermaat Party Service kan excelleren in de dienstverlening naar alle gasten en de opdrachtgever. Dat doen wij door ons in te leven in de specifieke wensen en eisen die passend zijn bij een event van een dergelijke allure en dit formaat,’ zo meent Van Essen.

De cijfers liegen er niet om
Zo’n 250.000 stuks servies, glazen en bestek werden gedurende vier dagen ingezet. Maar liefst 14 medewerkers waren tijdens het vierdaagse event intensief betrokken bij de strakke uitvoering, zowel in het bedrijf in Wassenaar als op The Dutch. In de voorbereiding hebben Van der Kroft´s Party Rental en Vermaat Party Service meerdere malen het terrein bezocht om de logistiek zo goed mogelijk in kaart te kunnen brengen.

Doel: de glimlach van gasten
‘In een opdracht als deze zie je onze kracht goed naar voren komen,’ vertelt Van Essen. ‘Alle medewerkers binnen de verschillende delen van ons bedrijfsproces voelen zich verantwoordelijk en dat kwam goed tot uiting bij dit event. Omdat wij graag bij iedere collega die betrokkenheid willen bevestigen én versterken bespreken we de opdracht intern tot in detail. Dat neemt weliswaar veel tijd in beslag, het zorgt tevens voor focus, meerdere suggesties en vooral een betere uitvoering. Deze opdracht heeft ons allemaal een boost gegeven, het motiveert en maakt ons trots op wat wij kunnen. Met altijd het doel een glimlach van gasten te ontvangen.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!