Back Back Nieuws

Unieke Dorint actie: kras, win en beleef

03 april 2009
Het Dorint Hotel Amsterdam Airport heeft een unieke actie ontwikkeld. Onder de naam `Expect More, Get More` kunnen bestaande én nieuwe relaties de luxe beleven van het  viersterrenhotel. Het doel van deze actie is 2 ledig; het aanbieden van een Dorint Hotel Beleving. Hiermee wil het hotel op een positieve manier investeren in de klant. Daarnaast biedt Dorint powerworkshops met externe experts aan waarmee de klant oplossingen vindt die kosten kunnen besparen en omzet kansen kunnen verhogen.

 

 

 

Een selectief aantal deelnemers ontvangt een kraskaart en op een speciaal ontwikkelde website maken zij kans op een luxe overnachting op Schiphol-Oost in een JuniorSuite, een diner voor twee in restaurant Nadar of een ontspannend bezoek aan de Lifestyle Club & Active Spa.

 

 

 

De actie loopt tot 1 mei a.s.

 

 

 

Kennis delen

 

'Dorint biedt meer in deze tijd vol uitdagingen', aldus Kees Teer, general manager van het hotel. 'Wij willen ons als hotelpartner breder profileren bij onze doelgroepen. Zo bieden wij het platform voor oplossingen aan waarmee kosten worden bespaard en omzetkansen worden verbeterd. Daarvoor werken wij samen met externe experts zoals Advito, Airplus, Meetingselect, Schiphol Travel International, Narrowminds en Olland Marketing Solutions op het gebied van hotelinkoop, reiskostenbeheer, meeting management tools en return on investment modellen. Deze kennis bieden wij onze businessrelaties aan via een power workshops in ons hotel op 14 en 19 mei aanstaande. Wij willen kennis delen, toegevoegde waarde bieden en kansen tot omzetverbetering en kostenbesparingen bieden'.

 

 

 

Voor info surf naar deze website.

 

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!