Back Back Nieuws

Trendseminar HSMAI over generatie Einstein

12 februari 2007
'Communiceren met nieuwe doelgroepen', dat is de titel van het trendseminar dat de HSMAI donderdag 15 februari houdt in het Staatscircus van Moskou-Holiday in Spijkenisse. In de piste van het circus informeren twee gerenommeerde sprekers de aanwezigen over de
drijfveren van twee totaal verschillende, maar toekomstbepalende,
generaties. Enerzijds Generatie Einstein: voor velen de nieuwe collega
& werknemer. Anderzijds de Seniorenmarkt: een, qua potentiële
bestedingen, bijzonder interessante, maar veeleisende nieuwe
consumentendoelgroep.

Als locatie is gekozen voor het
Staatscircus van Moskou (dat speciaal voor deze bijeenkomst een dag
eerder wordt opgebouwd!) omdat daar sinds jaar en dag jong & oud
samenkomen. Hier zullen Edgar Keehnen, Managing Director van Agewise
& Jeroen Boschma, één van de auteurs van het boek 'Generatie
Einstein' (winnaar PIM Marketing Literatuurprijs 2006 & genomineerd
voor 'Managementboek 2006') deze middag over hun doelgroepen uitwijden.

Een bijeenkomst die past in
het HSMAI jaarthema 2007: THE CONSUMER AGE: De Branche beheert', maar
de Consument regeert! De HSMAI zal gedurende 2007 de ontwikkelingen
rondom de 'Nieuwe Consument' nauwlettend volgen en vanuit een
diversiteit aan invalshoeken in haar activiteiten belichten.

De bijeenkomst is toegankelijk voor zowel de HSMAI leden als introducés.

14.30 : 15.00 Ontvangst
15.00 : 17.10 'Communiceren met nieuwe doelgroepen'
17.10 : 18.00 Nabespreek- & Netwerkborrel

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!