30 januari 2012

Top 3 Learnings l Shirley Janssen

Waarom het wiel uitvinden als we van elkaar kunnen leren? Juist in een creatieve branche als de onze, waarin we altijd op scherp moeten staan, de radars draaiende moeten houden, is het fijn als we geïnspireerd kunnen raken door elkaar. En inspiratie kan uit vele dingen komen: websites, events, boeken, bestemmingen, magazines… you name it.  

Top 3 Learnings l Shirley Janssen
Daarom vertelt elke week een andere persoonlijkheid uit de evenementen- en mice branche wat zijn/haar learnings zijn. Dus watch & learn. Deze week geven we het woord aan Shirley Janssen, eigenaresse van incentivebureau Global Event Management.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

LEARNING 1: PRIVIUM LID WORDEN OP SCHIOPHOL 
Niet meer je koffer met ondergoed naast je klant moeten openen, haasten en veel te veel tijd op Schiphol spenderen? Voor minder dan € 200,- kun je Privium lid worden. Je komt aan, je zet je auto vooraan (bij welke parkeerplaats dan ook), geniet even in alle rust van je ontbijtje in de Clublounge en vermijdt de rij door de snelle grenspassage met irrisscan en de aparte security check. Heerlijk, reizen is nu weer alleen maar leuk! 

LEARNING 2: WATERSPORTEN 
Om tot creatieve ideeën te komen heb je een manier nodig om je hoofd helemaal leeg te maken. Flink lastig soms, maar met kitesurfen en catamaran zeilen ben je aan het overleven in de natuur en dan gaat het vanzelf, uren lang. Echt de manier om top ideeën te vergaren! Die cocktail in het zand naderhand kan er eventueel nog extra aan bijdragen! 

LEARNING 3: HET BOEK 'SELLING TO WIN' VAN RICHARD DENNY 
'Selling to Win' is een must om te lezen voor iedereen die ernaar streeft om veel te verkopen aankomend jaar. Na het lezen ben je een verkoopprofessional en kan niemand meer om je heen. Acquisitie is niet ieders favoriet maar nu heb je er gegarandeerd helemaal zin in! 


Vorige Top 3 Learnings:

Diederik Verwiel – Bruggen Verwiel Eventmarketing »