Back Back Nieuws

TivoliVredenburg en Vrumona bundelen krachten voor breed publiek

17 november 2014

Vrumona uit Bunnik is
aangesteld als nieuwe horecapartner van TivoliVredenburg. De
frisdrankenspecialist gaat alle horecapunten binnen het Utrechtse evenementenicoon
beleveren. Tijdens een feestelijk moment, met een adembenemend uitzicht over de
Domstad, hebben Sanne van Zijst (Director Corporate & Hospitality) en Harald
Verhagen (Manager Hospitality) namens TivoliVredenburg, en Bas Derksen (Sales
Manager) en Erwin van Rossum (National Sales Out of Home) namens Vrumona, de
nieuwe samenwerking beklonken. “Een lange termijn partnership.” 

Al
in een vroeg stadium hoorde Vrumona, destijds betrokken bij Tivoli De Helling,
Tivoli Oudegracht en Vredenburg Muziekcentrum, over de plannen voor het nieuwe TivoliVredenburg.
Direct vanaf de eerste ‘geruchten’ heeft de frisdrankenleverancier zijn pijlen gericht
op de locatie en continu vinger aan de pols gehouden en interesse getoond. “Dat
werpt nu zijn vruchten af. We zijn trots op het feit dat we de samenwerking die
we voor ogen hadden daadwerkelijk aangaan”, aldus Bas Derksen. Met als eerste,
concrete en gezamenlijke wapenfeit de ‘Ronda concertbeker’ die speciaal voor de
opening van het gebouw door Vrumona en TivoliVredenburg ontwikkeld werd.

Wederzijds vertrouwen
Het
partnership tussen beide partijen gaat al ruim drie jaar terug met het opzetten
van de infrastructuur achter de schermen. “TivoliVredenburg is een prachtig
maar erg complex gebouw. Het heeft de nodige uren, inspanning en vakmanschap van
onze technici gekost om tot de beste frisdrank- en koeltechnieken te komen”,
aldus Erwin van Rossum. Harald Verhagen: “Dat hele proces maakt deze
samenwerking tot een bijzondere, waarbij wederzijds vertrouwen vanaf het
allereerste begin een grote rol heeft gespeeld. Iedere partner die zich bij ons
aansluit, moet in een vroeg stadium al bereid zijn om heel nauw samen te werken.
Dat commitment hebben we bij Vrumona gevoeld vanaf dag één. We hebben beide
geïnvesteerd in een  constructieve
samenwerking.” 

Van de wieg tot het graf
Met
de merken van Vrumona voegt TivoliVredenburg een groot assortiment frisdranken
toe aan alle horecapunten en Grandcafé Het Gegeven Paard. “Er hangen uiteenlopende
merken onder de Vrumona-vlag, elk met een eigen doelgroep en merkstrategie. Met
het sterk variërende publiek van TivoliVredenburg, kunnen we al onze frisdranken
goed tot hun recht laten komen”,  volgens
Derksen. “De bitters voor het volwassen publiek, zoet voor de kinderen en suikervrij
voor bewuste frisdrinkers. Dat maakt TivoliVredenburg, met haar uiteenlopende
programmering, van Heavy Metal tot Klassiek, tot een premium locatie.” Oftewel:
‘Van de wieg tot het graf’, zoals wij dat hier gekscherend noemen”, lacht Harald
Verhagen. 

Regionale krachten bundelen 
TivoliVredenburg
is vanaf het begin van de zoektocht naar nieuwe partners sterk regionaal
georiënteerd. Sanne van Zijst: “TivoliVredenburg doet dit vanuit de MVO-gedachte.
Lokale leveranciers hebben bij ons een pré. Ons doel is zo min mogelijk
vrachtwagenbewegingen in de toch al drukke binnenstad van Utrecht. Daarnaast
heeft deze regio fantastische leveranciers en producten te bieden.” Derksen
vervolgt: “Ook bij Vrumona speelt die regionale focus een grote rol. Veel van
onze collega’s komen uit de buurt en voelen zich trots op en sterk verbonden
met deze regio. TivoliVredenburg ligt praktisch in onze achtertuin. Het was ons
aan het hart gegaan als we deze bijzondere Utrechtse locatie niet aan ons
hadden weten te binden.”  

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!