Back Back Nieuws

Taste of Amsterdam en Intertent tekenen voor nog 3 jaar

12 juni 2013
De lustrumeditie van het culinaire evenement Taste of Amsterdam werd zondag 9 juni afgerond. De vijfde editie was volgens de organisatie een groot succes en de drukste editie ooit. Alle deelnemende restaurants, sponsoren, leveranciers en exposanten kijken zeer tevreden terug op vier dagen culinair genieten in het Amstelpark van Amsterdam.

Meerjarenovereenkomst
Op zaterdagmiddag tekende GoalGetters (organisatie van Taste of Amsterdam) en Intertent een meerjarenovereenkomst voor 2014, 2015 en 2016. Voor GoalGetters tekende Henk-Jan Kakebeen de overeenkomst: ‘Het was voor GoalGetters een logische keuze om de samenwerking met Intertent voort te zetten. Zij zijn voor ons een belangrijke partner geweest in het proces om een hoogwaardig culinair evenement neer te zetten. Dat kan alleen met partners die het concept begrijpen plus dezelfde kwaliteit nastreven.’

Intertent directeur Roland de Boer is zeer verheugd: ‘Taste of Amsterdam is een prachtig concept. Dit jaar was de opzet nog weer fraaier  dan het jaar ervoor. Wij kijken uit naar de komende edities en gaan er alles aan doen om deze stijgende lijn samen met Goalgetters voort te zetten’.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!