4 mei 2004

Symposium Experience Economy zet volgende stap

Rubrieken

Woensdag 12 mei is goeroe beleveniseconomie Joseph Pine gastspreker tijdens het symposium Experience Economy van HSMAI in het Congrescentrum te Amstelveen. De Amerikaanse auteur van de gelijknamige bestseller The Experience Economy zal zich in zijn presentatie niet beperken tot het begrip beleveniseconomie, maar ook de rol van authenticiteit binnen marketing in de hospitality en eventbranche uitgebreid belichten. Volgens de goeroe is het tijd om de volgende stap op het gebied van beleveniseconomie te zetten. “Transformatie. Waar het er in de Experience Economy om gaat producten te vermarkten door een beleving aan het product toe te voegen, staat bij transformatie het bijdragen aan een positieve verandering van het leven van klanten centraal”, aldus Pine. “In de toekomst wordt het product in de klantrelatie helemaal ondergeschikt. Cruciaal wordt of je erin slaagt kwaliteit toe te voegen aan het leven van je klanten. Dan wordt je klant het product.” Het symposium start om 09.30 uur en gaat door tot 13.30 uur. Informatie: http://www.hsmai.nl/ en (023) 569 4072.