Back Back Nieuws

Suzanne Pronk gaat digitale transformatie van IDTV realiseren

24 november 2015
Suzanne Pronk treedt per 23 november in dienst bij IDTV als Head of Digital. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de digitale transformatie binnen IDTV en maakt onderdeel uit van het management team.

Suzanne Pronk heeft ruim 12 jaar ervaring op het gebied van digital en was recentelijk Search Director bij Mediabureau MEC. Daarvoor was ze directeur van IAB. Ze heeft gewerkt bij Kelkoo en iProspect voordat zij als freelance Digital consultant aan de slag ging. Daarnaast is ze oprichter van FIPnetwork. Haar profiel sluit perfect aan bij de digitale groei ambitie van IDTV.

Voorblijven
'De wereld verandert razendsnel. IDTV wil voorop lopen in de digitale transformatie van de mediawereld en op het gebied van events. Een autoriteit als Suzanne als aanvulling van ons management team is daarbij onmisbaar,' aldus Karin de Groot, CEO IDTV.

Suzanne Pronk sluit zich hier bij aan: 'Om voorop te blijven zal IDTV zich moeten blijven ontwikkelen. Binnen cross mediale concepten is digital een essentieel onderdeel. Om deze digitale transformatie te mogen realiseren en te werken voor een fantastisch bedrijf met een inspirerende werkomgeving maakt mij ontzettend enthousiast'. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!