hilton leiden
25 september 2025

Succesvol klantenevent na afronding grondige renovatie Hilton Garden Inn Leiden

Rubrieken

Hilton Garden Inn Leiden, onderdeel van managementgroep IHCP, organiseerde eerder deze maand een groots klantenevenement om de recente renovatie van het hotel te vieren. Tijdens deze avond kwamen partners, leveranciers en gasten samen om de vernieuwde uitstraling en faciliteiten van het hotel te ervaren, en om het Leidse karakter van ontdekking en innovatie te eren.

Het programma toverde de hotelruimtes om tot een creatieve ontdekkingstocht, geïnspireerd op de grootste ontdekkingen uit de Leidse geschiedenis. Van een telescoop-ijssculptuur als ode aan Galileo Galilei tot volledig omgetoverde vergaderruimtes in galaxystijl en livemuziek. De avond stond in het teken van beleving en oprechte gastvrijheid. Ook werd het nieuwe hart van Hilton Garden Inn Leiden gepresenteerd: de gezellige, moderne en uitnodigende volledig vernieuwde bar; Helium. 

De kracht van hospitality in de regio

General Manager van Hilton Garden Inn Leiden, Johannes Hoesdorff, benadrukte dat het event niet alleen de succesvolle transformatie van het hotel illustreerde, maar ook de kracht van de hospitality-sector in de regio: ‘Met de renovatie spelen we in op de veranderende verwachtingen van reizigers. Dankzij moderne faciliteiten, grotere vergaderruimtes en vernieuwde culinaire concepten blijft Hilton Garden Inn Leiden een voorkeursbestemming voor zowel zakelijke als leisure gasten. Het enthousiasme tijdens ons client event bewijst dat de toekomst van de hotellerie in Leiden rooskleurig is.’

Met vergaderruimtes voor groepen tot 250 gasten, private dining mogelijkheden en het nieuwste Hilton Garden Inn design is Hilton Garden Inn Leiden klaar om zowel nieuwe bezoekers te verwelkomen als bestaande relaties verder te versterken.