[afbeelding niet meer beschikbaar]
Nou, dit jaar dus niet meer. Met groot plezier heb ik het voorzitterschap aanvaard van de zakelijke evenementenjury voor de Giraffen van dit jaar. Een jury van een uitgelezen samenstelling om nu ècht eens de vruchten te eren van die bureaus die marketing niet alleen in hun naam en saleskit hebben, maar ook met verve en klinkend resultaat in praktijk brengen.
Dus kom op bureaus! Laten we dit jaar met klinkende cases aan de markt bewijzen dat het evenement een super effectief medium is, dat als geen ander merkwaarden fysiek tussen de ogen van een doelgroep weet te koppen. Dat hen beweegt om producten te kopen, gemotiveerder te werken of loyaler te relateren. Geen gelul meer dat er nog weken over werd nagepraat. Kom met het evenement waarmee je strategisch en conceptueel de hemel hebt bestormd en waar je klant z’n doelen mee aan flarden gingen.
Met zo veel talent en zo veel uitstekende bureaus, moeten er cases te over zijn. Ik weet het zeker. Heb je er één, stuur die dan absoluut in voor de Effie onder de Giraffen. Een prestigieus en persoonlijk tot blinkens toe opgepoetst gouden exemplaar staat voor de winnaar klaar.