Back Back Nieuws

Strakke regie Adriaanse/van Kuyk tijdens Effie Awards

22 juni 2009
Woensdag 17 juni jl. was Pathé Tuschinski Amsterdam het toneel voor de feestelijke uitreiking van de prestigieuze communicatie/marketing prijzen, de Effie Awards. De organisatie van de 26ste editie was voor de vierde maal in de handen van Adriaanse/van Kuyk Brand Events. In vier jaar tijd is de Effie Award-uitreiking uitgegroeid tot een strak georganiseerd evenement.

 

Einde middag kwamen de eerste genodigden het theater binnen. Het “kritische” communicatie/marketing publiek had het thema van 2009 massaal omarmd en kwam in het stijlvol ‘black & white’ naar de uitreiking. Alvorens zij zich lieten meevoeren in een messcherp geregisseerde award-show werd er tijdens de pre-party een ‘walking dinner’ geserveerd dat was afgestemd op het thema van de avond.

 

De verdieping

Eén van de doelstellingen van de avond was om meer diepgang te geven aan het programma. Dit is onder meer tot uiting gekomen door de presentatie van Harry Starren (directeur De Baak) en Pauline de Wilde (voormalig presentatrice Goedemorgen Nederland).

 

De 3 categorieën, goud – zilver – brons, werden ingeleid door experts. Vakmensen gaven hun criteria op het gebied van communicatie, creativiteit en continuïteit. De campagnes van Maandag®, ontwikkeld door bureau Dawn, en HEMA van bureau DOOM & DICKSON werden beide onderscheiden met een Gouden Effie.

 

Na afloop was er een ontspannen afterparty met music & cocktails en vernieuwende hapjes. Een DJ en live artiesten zorgde voor een gezellige, onbezorgde sfeer die ideaal was om te netwerken.

 

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!