Afgelopen weekend stond in het teken van muziek; festivalgangers verspreidden zich over het hele land. In Amsterdam vond onder meer A Day at the Park plaats, in Aquabest kon men ‘los gaan’ tijdens Extrema en het walhalla van jazz speelde zich, zoals elk jaar, af in Ahoy Rotterdam.
Thuishaven op North Sea Jazz
Wouter Zick, directeur van Cuisine on Tour, nodigde Events uit om de geneugte van het bijzondere VIP-dorp van het 38ste North Seah Jazz Festival te ervaren. En met geneugte is niets te veel gezegd. Goede catering en sublieme wijnen in overvloed. Hospitality dames en heren van Tuned Hospitality die hun vak verstaan en dat alles in goed gezelschap in een zeer strak en sfeervol geproduceerd VIP-dorp. Even bijkomen in de thuishaven van alle drukte en de goede tunes van Prince tot John Legend en van Santana tot Lianne La Havas én onze Nederlandse belofte Ruben Hein, om vervolgens weer de menigte op te zoeken in de Nile-, Maas-, of Mississippi zaal.
Productie Birdland door fijnevent
De productie van het VIP-dorp, genaamd Birdland, lag voor de tweede maal in handen van fijnevent. Jos van den Broek, fijnevent: “We wilden niet alleen VIP uitstralen, maar vooral ook het festivalgevoel overbrengen. Ook heeft Birdland een open karakter gekregen zodat alle genodigden met andere bedrijven in contact kunnen komen.” Naast Cuisine on Tour en fijnevent hosten nog circa 30 andere merken een ruimte op Birdland; van Ahoy en Grolsch tot BNP Paribas en Mojo.
Cuisine on Tour verzorgde, tevens voor de tweede keer, het culinaire programma van het VIP-dorp. Wouter Zick: “Dat betekende 3.500 Birdland Luxe Arrangementen in 3 dagen en daarnaast nog 400 andere arrangementen.”
In cijfers hield het dit in:
75 bediening per dag
30 koks + logistieke ondersteuning
300 kg zalm
2.000 stuks polderhoenfilet
4.500 stuks tortelini
2.500 mini-calzones
3.500 stuks sushi
3.500 bitterballen
300 diverse soorten meloen
70 kg aardbeien
Topprestatie
Wouter Zick laat weten zeer enthousiast te zijn over de professionele organisatie door betrokken partijen NSJ/Mojo, Tuned Hospitality. “Het is ook fantastisch te zien dat het team van Cuisine on Tour een topprestatie heeft neergezet in samenwerking met Tuned Hospitality en fijnevent.”
Visitekaartje
Op de vraag wat betrokkenheid bij zo’n evenement precies doet met het merk Cuisine on Tour antwoordt Zick: “Het is de plek om te laten zien waar wij toe in staat zijn, ook met inzet van diverse gimmicks die onze pay-off ‘Serving Your Message’ onderstrepen. Op deze wijze komen wij in contact met sponsors, partners, opdrachtgevers en relaties waaraan wij ons ‘visitekaartje’ kunnen geven.”