Back Back Nieuws

Spant! meet gasttevredenheid met modernste techniek

04 oktober 2010
Spant! heeft in samenwerking met marktonderzoekbureau Market Vision een  oplossing ontwikkeld om direct informatie over de ervaringen van haar bezoekers te verzamelen.

Als eerste theater- en congreslocatie in Nederland biedt Spant! haar gasten de mogelijkheid vragen te beantwoorden via digitale tevredenheid enquêtes, die hiermee de pen en papier vervangen.

Spant! wil met behulp van deze moderne technieken haar gasten de beste service bieden.

Het plaatsen van zes touchscreen zuilen met twee verschillende digitale gasttevredenheid enquêtes maakt het mogelijk om een zuivere en directe terugkoppeling te krijgen van haar gasten. Met een digitale animatie wordt de gast uitgenodigd en geïnspireerd om via enkele vragen op het touchscreen zijn of haar ervaringen kenbaar te maken. De gast beantwoordt, anoniem, slechts zes vragen. Doordat bij iedere gast steeds verschillende vragen uit de totale selectie naar voren komen is het mogelijk op alle vragen een antwoord te krijgen. Snel voor de gast en efficiënt voor Spant!

Digitale rapportage en analyse van de informatie, teruggekoppeld per afdeling, stellen Spant! in staat de beste service te leveren, of het nu gaat om een theatervoorstelling, een evenement of congres.

De touchscreens en de op maat gemaakte software zijn in de afgelopen maand geïnstalleerd en worden bij aanvang van het nieuwe congres- en theaterseizoen, dit najaar, officieel in gebruik genomen.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!