Back
Nieuws
Social Media Top 3 in de WK Fan Buzz Radar
08 juli 2010Wekelijks onderzoeken Trefpunt en SocialMedia8 met de Fan Buzz Radar welke merken tijdens dit WK het meest aanwezig zijn in het social media landschap van Nederland.
Opvallende bevindingen van afgelopen week
Bavaria blijkt zich na de schikking met de FIFA behoorlijk stil te houden en ziet bewust of onbewust geen kans om haar buzz aandeel op niveau te houden. In week 26 waren de meest opvallende bevindingen:
- Buzz rond Albert Heijn en Beesies blijft stijgen door de aankondiging dat ze opraken en niet extra bijgemaakt worden
- Nieuwkomer in de buzz is de actie Waste with Taste waarin besproken wordt wat te doen met de oranje goodies na het WK
- Bavaria houdt zich wellicht voor FIFA- stil
De social media top 3 van de afgelopen week in de WK Fan Buzz Radar:
1. Albert Heijn (buzz aandeel 22,11%)
2. Bavaria (buzz aandeel 16,3%)
Opvallende bevindingen van afgelopen week
Bavaria blijkt zich na de schikking met de FIFA behoorlijk stil te houden en ziet bewust of onbewust geen kans om haar buzz aandeel op niveau te houden. In week 26 waren de meest opvallende bevindingen:
- Buzz rond Albert Heijn en Beesies blijft stijgen door de aankondiging dat ze opraken en niet extra bijgemaakt worden
- Nieuwkomer in de buzz is de actie Waste with Taste waarin besproken wordt wat te doen met de oranje goodies na het WK
- Bavaria houdt zich wellicht voor FIFA- stil
De social media top 3 van de afgelopen week in de WK Fan Buzz Radar:
1. Albert Heijn (buzz aandeel 22,11%)
2. Bavaria (buzz aandeel 16,3%)
3. Heineken (buzz aandeel 6,83%)
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!