
Digitale dienstverlener Snakeware presenteert zijn nieuwste platform voor de recreatiesector, SPARC, tijdens de Recreatie Vakbeurs 2024 van 12 tot en met 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg. SPARC helpt recreatiebedrijven om hun boekingssystemen volledig te verwerken in een website die precies past bij hun eigen uitstraling en doelen. Zo zijn ze niet gebonden aan één aanbieder van boekingssoftware en kunnen ze flexibel blijven. Met ruim 30 jaar ervaring in de digitale wereld geeft Snakeware recreatiebedrijven hiermee een sterke basis om zich te onderscheiden en hun groei te stimuleren. Bezoekers van de Recreatie Vakbeurs 2024 kunnen op de stand van Snakeware onder meer een demonstratie van SPARC bijwonen en de uitgebreide mogelijkheden van het platform ontdekken.
Staatsbosbeheer is met de website en zuilen van ‘Logeren bij de Boswachter’ de launching customer en verwacht eind november 2024 met SPARC op basis van Recranet boekingsoftware live te gaan. ‘Logeren bij de boswachter’ biedt natuurliefhebbers de mogelijkheid te kamperen op 22 natuurkampeerterreinen verspreid over Nederland.
Inspelen op wensen en behoeften van doelgroep
Anne Jaap Strikwerda van Snakeware, licht toe: ‘In de huidige competitieve markt is het essentieel om in te spelen op de wensen en behoeften van de doelgroep. Een unieke website die branding en technologie combineert, maakt hierin echt het verschil. Dankzij SPARC kunnen recreatiebedrijven hun identiteit versterken, hun vindbaarheid verbeteren en hun conversie verhogen. Wij blijven voortdurend nieuwe partnerschappen en API-integraties verkennen, zodat bedrijven flexibel kunnen blijven en eenvoudig tussen boekingssystemen kunnen wisselen zonder verlies van functionaliteit en autoriteit.’
Optimaliseren online ervaring
SPARC stelt recreatiebedrijven in staat om hun online ervaring te optimaliseren, wat niet alleen de conversie verhoogt, maar ook bijdraagt aan hun merkidentiteit. Strikwerda vervolgt: ‘Voor bedrijven die zich willen onderscheiden in een verzadigde en steeds competitievere markt, biedt SPARC de mogelijkheid om hun eigen unieke identiteit en merkbeleving te versterken.’