
In de evenementenwereld is gastvrijheid een van de belangrijkste peilers – zo niet dé belangrijkste. Vanuit dit principe werd ongeveer 5 jaar geleden Six Stars Agency opgezet. Een hostessen agency die streeft naar de figuurlijke zesde ster in hospitality. Fleur Zethoven, eigenaar van Six Stars Agency zag nieuwe mogelijkheden om uit te breiden: België.
Hoe het begon
Fleur Zethoven is geen onbekende in de hostessen wereld, na jarenlang zelf als hostess gewerkt te hebben kwam het niet als verassing dat ze hier haar eigen onderneming in begon. ‘Vaak werd op mijn werk gevraagd of ik vriendinnen had die ook wilden werken op de events waar ik zelf vaak aanwezig was, toen is het balletje gaan rollen. In plaats van vriendinnen meenemen, ging ik contact op zoeken met mensen buiten mijn kring. Ik besefte dat er ontzettend veel vraag naar was en zag mooie kansen om dit verder uit te breiden’, aldus Fleur Zethoven.
Uitbreiding naar buurland
Met een gevarieerde klantenkring in heel Nederland, maar met name in de Randstad, zag Six Stars Agency een kans om verder uit te breiden. ‘We hebben ervoor gekozen om een nieuw kantoor te openen in Gent. Deze uitbreiding biedt nieuwe mogelijkheden voor klanten en medewerkers in Zuid-Nederland en België’, vertelt Zethoven. Het bureau blijft trouw aan zijn kenmerkende stijl en kwaliteit, terwijl het tegelijkertijd een breder publiek bedient.
Bereik vergroten met Content Creators
De uitbreiding naar België brengt nieuwe ontwikkelingen met zich mee binnen Six Stars Agency. De website van het bedrijf heeft een update ondergaan en is nu ook beschikbaar in het Frans. Daarnaast wordt er een nieuw marketingplan uitgerold waarbij Vlaamse influencers en content creators worden ingezet om het bereik van Six Stars Agency te vergroten.
Verdere updates van de ontwikkelingen in dit nieuwe project zijn te volgen op de social mediaplatformen van Six Stars Agency.