Back Back Achter de schermen

Simon Renes (Effect Groep): mijn moment van 2007

26 december 2007

Op 26 april organiseerden we ZIN2007 voor onze beste relaties in onze eigen studio in het nieuwe pand in Veenendaal. Een mega gewaagd communicatietraject (dating) in combinatie met nieuwe media toepassingen (weblog, sms, event portal) zorgde voor "rumour around the EFFECT-brand". De start van de campagne met een datingkaart op Valentijnsdag zorgde voor uiteenlopende reacties…

De 100 aanwezigen genoten van 1 uur MIER, Sephan Fellinger, Sponge Bob, de Eriks, Stephan Bredewold, Marcel Harmsen, ik-zei-de-gek en o.a. multimedia met als centraal thema "uit je doos denken". Daarna 1,5 uur wining en dining met speed dating met andere gasten en leuke artiesten aan tafel. Het datingthema werd versterkt door het cateringconcept: schalen, wijn en bestek op tafel en regel het maar met elkaar…

Er is niets zo spannend, moeilijk en onzeker om als eventbureau een event te organiseren voor je eigen relaties. Daarom is ZIN2007 mijn moment van het jaar geworden. Ter leeringh ende vermaeck, zeg maar.

Simon Renes is directeur eigenaar van Effect Groep.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!