Back Back Nieuws

Self Service dag in Hotel Casa 400

20 mei 2011
Hotel Casa 400 Amsterdam staat in de finale van de Dutch Hotel Awards 2011 met het thema self service. Zoals bij veel hotels, evenals Casa 400, staat het element ‘service’ hoog in het vaandel. Daarom de vraag naar de particulier: Ben jij benieuwd naar de processen in een hotel en heb jij altijd al eens willen weten hoe het is om in een hotel te werken? In hoeverre ben je bereid jezelf te bedienen? Wat lijkt jou altijd al eens leuk om in een hotel zelf te mogen doen? En wat heb jij voor deze ervaring over?

Self Service Dag
Hotel Casa 400 biedt een platform voor geïnteresseerde om hierover te discussiëren en creatieve ideeën te spuien. Met deze actie onderzoekt Hotel Casa 400 het draagvlak voor een dag self service in een hotel met invulling van de gast. De gast kan met zijn/haar contributie een geheel zelf bedachte ‘self service dag’ winnen in Hotel Casa 400.

De finale
Hotel Casa 400 neemt het in de finale op tegen Townhouse hotel Maastricht en Postillion Bunnik om de prestigieuze hotelmanagementprijs te winnen.

Aanmoedigen
Het hotel is aan te moedigen via Twitter www.twitter.com/HotelCasa400 en Facebook www.facebook.com/hotelcasa400amsterdam

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!