Back Back Nieuws

Segafredo sponsort Crazy Shopping the musical

27 mei 2010
Segafredo is één van de sponsoren van de nieuwe theaterproductie ‘Crazy Shopping the musical’ van Henk van der Meijden en Stardust Theater B.V.. Op zondag 1 augustus vindt de wereldpremière plaats in Carré Amsterdam. Vervolgens maakt de voorstelling een tour door de grotere theaters in Nederland en Antwerpen.

Better than Sex
De show is qua vorm een herkenbare mengeling van de tv-series en filmproducties als Sex and the City, Desperate Housewives en Confessions of a Shopaholic. Met een slogan als: ‘Better than Sex!’ wordt duidelijk gemaakt dat de vrouw en haar soms onnavolgbare shopping gedachtegang centraal staat in deze veelzijdige ‘feel good’ show.

Goed gevulde goodie bag
Als klap op de vuurpijl stellen Segafredo en een aantal andere sponsoren hun producten beschikbaar voor een goed gevulde goodie bag. De bezoeker krijgt deze tas, met minstens de waarde van de toegangsprijs, na afloop van de voorstelling mee naar huis. Segafredo gaat vanaf juli een actie doen op haar koffieverpakkingen. Winnaars van deze actie maken kans op een meet and greet met één van de hoofdrolspelers, of front row tickets voor één van de voorstellingen.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!