Back
Nieuws
SDO en CLC-VECTA lanceren digitale helpdesk voor duurzamere branche
09 oktober 2015CLC-VECTA Centrum voor Live Communication en Stichting Duurzaam Organiseren (SDO) zetten zich samen in voor een duurzamere Live Communication branche. Onderdeel van de samenwerking is de lancering van een digitale helpdesk, die leden van CLC-VECTA kosteloos kunnen raadplegen.
Behoefte
Behoefte
Eind vorig jaar is er een behoeftepeiling gehouden onder leden van de vereniging. Daaruit is gebleken dat duurzaamheid nog steeds hoog op de agenda staat en er behoefte is aan een loket voor vragen. We hebben daarom, in samenwerking met Stichting Duurzaam Organiseren, een digitale helpdesk ingericht, aldus Riemer Rijpkema, directeur CLC-VECTA.
Digitale helpdesk
Digitale helpdesk
De digitale helpdesk biedt binnen 48 uur antwoord op vragen over het op een duurzamere wijze realiseren van Live Communication projecten en geeft daarnaast inzicht in best practices en wet- en regelgeving. De helpdesk is voor leden van CLC-VECTA kosteloos te raadplegen, niet-leden betalen hiervoor een bijdrage.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!