Back Back Nieuws

RTB KAN wint Gelderlander publieksprijs voor beste advertentie

13 december 2006
Het Regionaal Bureau voor Toerisme KAN heeft maandagavond van dagblad De Gelderlander de publieksprijs gekregen voor de beste landelijke en regionale advertentie van 2006, voor de advertentie van Made in [Arnhem].

De zogeheten Gouden Hertog werd door de Arnhemse wethouder Rita Weeda en Jurriaan de Mol van het Regionaal Bureau voor Toerisme KAN in ontvangst genomen. “Een geweldig compliment voor de campagne”, aldus de winnaars.

De Gouden Hertog is een prijs van De Gelderlander voor de beste en meest aansprekende advertentie van 2006. Een vakjury nomineerde iedere maand - om en om - vijf regionale en vijf landelijke advertenties. Het publiek koos hieruit vervolgens de maandwinnaar, die in de finale mee mocht dingen naar de hoofdprijs. De afgelopen weken boog de vakjury zich over de maandwinnaars en kon het publiek haar stem uitbrengen. De prijs bestaat uit de Gouden Hertog-bokaal en een waardecheque voor een paginagrote advertentie in de Gelderlander.

Met deze prijs wil De Gelderlander het belang van goede advertenties benadrukken, om zo de algehele kwaliteit van de krant te stimuleren en interactie met de lezers te vergroten.
De erkenning van het lezers publiek van de ‘Gouden Hertog’ zorgt voor extra stimulans om in 2007 de campagne Arhemse meisjes… Made in Arnhem verder te presenteren.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!