Back Back Nieuws

Reviews gasten Palace Hotel op Facebook

09 maart 2011
Op de Facebook pagina van het Palace Hotel in Noordwijk aan Zee is het al enige tijd mogelijk om een kamer te boeken via deze societywebsite. Sinds deze maart is het ook mogelijk om reviews over het hotel te lezen die voor iedereen zichtbaar zijn.

 

Openstaan voor feedback

Deze reviews hebben gasten geschreven op de website van Hoteliers.com en worden automatisch geplaatst op de Facebook pagina van het Palace Hotel. Er worden berichten achtergelaten over het service- en faciliteitenniveau van het hotel. Het Palace Hotel kiest hiervoor om open te staan voor feedback van de gasten en dit 1 op 1 te delen met de overige Facebook leden.

 

Transparant zijn voor je gasten

André Aaij, general manager van het Palace Hotel, legt uit: ‘Dankzij de mogelijkheden van Social Media wordt het steeds belangrijker om transparant te zijn voor je gasten. Vandaar dat wij op verschillende manieren de mogelijkheden bieden aan gasten om feedback te geven over ons hotel. Wij attenderen de gasten hier ook extra op.’

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!