15 februari 2018

René Huijbregts van @Eventz_NL #EventSummit

Rubrieken

‘Ik ben René Huijbregts, eigenaar van EventZ uit Drunen. Wij organiseren bedrijfsevenementen en winkelcentrumbelevingen.’

Wie ben je en wat doe je?

Wat houdt dat precies in?

‘Eigenlijk is dat alles wat een consument voelt; vanaf de stenen in het winkelgebied tot promoties en facebook. Wij richten ons op online en offline belevingen rondom retail momenten, zoals bijvoorbeeld Valentijnsdag.’

Wat brengt jou vandaag bij EventSummit?

‘Ik ben op zoek naar noviteiten. Ik vraag mijn klanten weleens: ‘Hoe lang is het geleden dat je iets voor het eerst hebt gezien?’ Dat wil ik ze bieden.’

Heb jij vandaag iets voor het eerst gezien?

‘Ja, de helikopter als decorstuk. Wij zijn nu aan het werk voor een luchtvaartgerelateerd bedrijf. We maken een ruige wereld als decoratie; met items van Heavy Decor; roestige zeilen, panelen en tentdelen. Daar past die helikopter helemaal bij.’

Wat vind je van deze beurs?

‘Groots opgezet, heel veel foodtrucks. Dit maakt het leuk, maar ik vind het iets too much. De verschillende locaties en andere stands hebben heldere en grote visualisaties. Zo kun je goed zien wat waar is. Ik kan op deze beurs in een quick scan mijn informatie krijgen.’

Wat zou je graag anders willen zien tijdens zakelijke events?

‘Dat er meer aandacht wordt geschonken aan de duur van het uitnodigingstraject. Last minute aanvragen kunnen technisch wel geregeld worden. Maar als je langer dan vier weken de tijd hebt, kun je je boodschap gedoseerd overbrengen en je doelgroep activeren om naar het evenement te komen. Als je in het uitnodigingstraject meer lagen aan kunt brengen, zal de opkomst ook hoger zijn.’

 

Fotocredits > Sjoerd Fotografie