Back Back Nieuws

Remco Bos versterkt Kumpany als nieuwe creatief directeur

14 januari 2016
Het Amsterdamse activatiebureau Kumpany versterkt zich met Remco Bos als creatief
directeur. Bos, voormalig senior creatief bij FHV BBDO en Media Republic heeft ruim 20
jaar ervaring in thema en activatie en krijgt de creatieve eindverantwoordelijkheid bij
Kumpany. Bos volgt als creatief directeur Ingrid Mesman op die freelance aan de slag
gaat.

Bos: ‘Merken zijn net mensen. Ze willen leuk gevonden worden en relaties bouwen. Daarvoor moeten ze iets te melden hebben, boeien, entertainen en omarmen. Dit zijn de
uitgangspunten in activatie, de grootste speeltuin in marketing communicatie en wie wil
er nu niet elke dag naar de speeltuin gaan?’

En verder…
Naast Bos, heeft het activatiebureau van partners Yves Kummer en Jan Paul de Wildt het team ook uitgebreid met Luc de Kock en Kim Ritskes. De Kock sluit met ervaring bij
Unilever en Heineken aan als project manager en Ritskes start na Wayne Parker Kent en DigitasLBi als copywriter bij Kumpany.

‘Kumpany is de afgelopen jaren hard gegroeid, onze positie als breed fullservice activatiebureau past duidelijk bij de tijdgeest en marktontwikkeling. Met Remco, Luc en Kim hebben we alle disicplines verder versterkt. Ook 2016 gaat een goed Kumpany jaar worden met spraakmakende activaties voor mooie merken’,  vertelt partner Jan Paul de Wildt.

Foto: Remco Bos (L), Kim Ritskes en Luc de Kock

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!