Back Back Nieuws

Relatiedag Heinz op Circuit Zandvoort

03 oktober 2007
Voor de vijfde keer was Circuit Park Zandvoort het decor waar Heinz haar klanten de kans gaf om zelf te racen op het beroemde circuit. Uitgevoerd door SVP Sfeerbeheer & Circuit park Zandvoort Incentives by Michael Bleekemolen.




Circuit Park Zandvoort kleurde vorige week woensdag langzaam rood. Vanuit de lucht moet het een bijzonder gezicht zijn geweest, de twee giant inflatable Heinz ketchup flessen, de vierhonderd rode Heinz vlaggen, de banners en spandoeken die het circuit een volledige Heinz look & feel gaven.


Wat 5 jaar geleden begon als een dag met wat race-activiteiten met klanten van Heinz isinmiddels uitgegroeid tot een waar 2-daags Heinz Race spektakel. Zelf rijden met Lamborghini's, Porsches, BMW's, Mini Coopers, Formule auto's, 4x4 wagens, een slalomwedstrijd, mee rijden met driftende coureurs, ervaren hoe hard een coureur over het circuit scheurt, op alle mogelijke manieren werd het adrenaline peil opgejaagd tot grote hoogten.


Bij binnenkomst werden de gasten van Heinz, beide dagen waren er zo'n honderd genodigden, ontvangen door de stralende pitspoezen die hen direct in een rode Heinz race overall hezen.


Na een kort welkomstwoord door de directie van Heinz werden de deelnemers door MichelBleekemolen ingewijd in de geheimen van de racewereld. Met enkele spannende anekdotes deed hij de toch al opgewonden deelnemers snakken naar de geur van verbrand rubber en olie, het geluid van brullende motoren en de kick van G-krachten, snelle bochten en mooie auto's.

Het enerverende programma werd onderbroken met een uitgebreide lunch waar klanten nader kennis konden maken met food concepts en producten van Heinz. Gedurende het programma werden drank samples uit de Heinz stal uitgedeeld door de pitspoezen.

De dag werd afgesloten met een prijsuitreiking door Michel Bleekemolen en een uitgebreid barbecue buffet. Enkele dagen na het evenement ontvingen alle deelnemers een

persoonlijke email met de link naar de speciaal voor dit evenement ontworpen website waar de foto's van deze dag op te vinden zijn. De Race Day bleek wederom een uitstekend middel om de contacten tussen Heinz en haar relaties te versterken.

 

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!