Back Back Nieuws

Regardz verstevigt merkpositie op zakelijke bijeenkomstenmarkt

23 augustus 2010
Regardz heeft haar merkpositie op de zakelijke bijeenkomstenmarkt in 2010 verstevigd. Dit blijkt uit het dit jaar door onderzoeksbureau Foodstep gehouden jaarlijks terugkerende merkkrachtonderzoek. Gehouden onder boekers en beslissers van zakelijke bijeenkomsten. Ten opzichte van vorig jaar heeft Regardz een aanzienlijke groei gerealiseerd op zowel merkbekendheid, alsook op merkhouding en merkvoorkeur.

Sterkste merkpositie
Het merkkrachtonderzoek bestond uit een kwantitatief digitaal onderzoek met ruim 1400 respondenten waarbij de merkbekendheid, merkrelatie, merkevaluatie en merkbetekenissen gemeten is onder boekers en beslissers van zakelijke bijeenkomsten. Was de totale merkbekendheid van het relatief nieuwe merk Regardz in 2009 nog 77%, in 2010 is dit gestegen naar 82%. Daarnaast komt uit het onderzoek naar voren dat zowel qua positief gestemdheid ten opzichte van het merk (82%) en de totale merkvoorkeur (53%), Regardz het beste scoort. Hiermee is Regardz niet alleen de grootste gespecialiseerde aanbieder, maar heeft het nu ook de sterkste merkpositie op de zakelijke bijeenkomstenmarkt.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!