Back Back Nieuws

Regardz kiest 'Kindest Service' medewerker van het jaar 2014

27 december 2014
Regardz, een landelijke organisatie van congres- en vergaderlocaties en hotels, heeft in mei het inspiratieprogramma Kindest Regardz geïntroduceerd. Met dit programma wil Regardz haar medewerkers motiveren om van gasten vrienden te maken en het serviceniveau naar een nóg hoger peil brengen. Bij het inspiratieprogramma Kindest Regardz hoort ook de verkiezing van de ‘Kindest Service’ medewerker van het jaar onder alle Regardz medewerkers. In november is de verkiezing van start gegaan binnen alle Regardz locaties en het support center en inmiddels is de medewerker van het jaar gekozen.

Motiveren en inspireren
‘Met onze servicemissie willen we niet alleen de harten van onze gasten veroveren, maar ook de medewerkers motiveren en inspireren om net dat stapje extra te zetten. Ze moeten het immers oprecht leuk vinden om voor onze gasten te zorgen, ze te verrassen en verwennen. Een verkiezing past daar goed bij. ‘Wat doe jij om de harten van onze gasten te veroveren?’ was daarbij de hamvraag. Alle medewerkers kunnen onderling stemmen op de medewerker die in zijn of haar ogen Kindest Regardz het beste in de praktijk toepast’, aldus Ingrid van der Wal-Koek, directeur Kindest Regardz. In eerste instantie werd er per locatie één winnaar bekend gemaakt. Alle locatiewinnaars gingen vervolgens door naar de landelijke finale.

Finale in het Berghotel 
De 10 finalisten hebben op 11 december in Berghotel Amersfoort de mogelijkheid gekregen zichzelf in een informele, feestelijke setting te presenteren aan de mede genomineerden en de directie. Elke winnaar kreeg de mogelijkheid om te vertellen welke van de 7 stappen naar State of the Heart Hospitality hij of zij het belangrijkst vindt, op welke manier hij/zij dit in de praktijk brengt aan de hand van een voorbeeld alsmede een suggestie voor Kindest Regardz in de toekomst. Nadat iedereen zichzelf had gepresenteerd, werd er opnieuw gestemd. Deze keer door alle finalisten en de directie.

Winnaar van de verkiezing 
Tijdens het kerstdiner van Regardz, vrijdag 19 december, is de winnaar van de verkiezing bekend gemaakt. Jordi Kerkdijk, zelfstandig werkend kok in Eenhoorn Amersfoort, is uitgeroepen tot ‘Kindest Service’ medewerker van het jaar 2014. ‘In de afgelopen periode heeft Jordi laten voelen dat interne en externe gastvrijheid in kleine dingen zit. Door zijn gedrag heeft hij de WOW-factor. Jordi heeft de gave om mensen op hun gemak te stellen. Zijn autoriteit en nederigheid doet een ieder denken: het komt goed. En dat komt het ook! De Eenhoorn is trots op deze loyale medewerker’, geeft Anton Schäffer, directeur Eenhoorn Amersfoort, aan. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!