Back Back Nieuws

Regardz 24 uur per dag bereikbaar via WhatsApp

03 december 2015
Steeds meer mensen gebruiken WhatsApp als communicatiekanaal naar bedrijven. Het is gemakkelijk, rechtstreeks en laagdrempelig. Daarom breidt Regardz, aanbieder van vergader- en congreslocaties door heel Nederland, haar klantenservice uit met WhatsApp. Klanten die vragen hebben over een locatie, een reservering of iets anders, kunnen door middel van WhatsApp direct contact opnemen met de organisatie.

'We willen het aardigste bedrijf van Nederland zijn. Daar hoort een goede klantenservice bij. We vinden het belangrijk om op een laagdrempelige manier in contact te zijn met onze klanten en gasten. En dit is juist een van de voordelen van WhatsApp. Als iemand nu dus een vraag, opmerking of klacht heeft, kan dit heel eenvoudig direct via WhatsApp doorgegeven worden. En een leuke bijkomstigheid is dat we de eerste in de branche zijn die dit aanbieden', aldus Luc van Bussel, CEO van Regardz Hospitality Group.

Proactief Customer Service team
Ook heeft Regardz een afdeling Customer Service samengesteld, waarin een vijftiental service- en locatiespecialisten werkzaam zijn die de locaties door en door kennen en alles kunnen regelen, doordat ze zich volledig op de oplossing van de klant richten. Door de nieuwe samenstelling van dit team, inclusief de uitbreiding van de services, kan Regardz de klant zo professioneel en snel mogelijk van dienst zijn.

Regardz is hiermee op verschillende manieren te bereiken: via de website, social media, een gratis servicenummer, een chatservice en nu dus ook via WhatsApp op nummer
0652 527 488.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!