Back Back Nieuws

Recordopbrengst benefit-event voor War Child en MS research

25 maart 2014

In opdracht van Mediabureau
Universal Media organiseerde bureauvanharten het benefit-evenement UM
Hammertime, een veiling voor de goede doelen War Child en MS research.

Mediawaarde doneren
Universal Media had haar
media-exploitanten (o.a. print, digitaal, televisie, radio, buitenreclame)
gevraagd om mediawaarde te doneren. In ruil daarvoor bood UM diensten aan,
zoals strategisch media-advies, een heisessie, maar ook een vrijmibo en een
golf clinic met managing director Rik Ruts.

Recordopbrengst
Iedere dienst werd met een
animatie van broadcastyourbusiness ingeleid en daarna kon het bieden beginnen.
Het veilingconcept werkte, exploitanten probeerden elkaar af te troeven en War
Child en MS research kregen beide bijna een miljoen euro aan mediawaarde te
besteden.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!