Radisson Hotel Group lanceert nieuw merkRadisson Hotel Group lanceert nieuw merk
Back Back Nieuws

Radisson Hotel Group lanceert nieuw merk

26 oktober 2020

Radisson Hotel Group kondigt de lancering van een nieuw merk aan, Radisson Individuals. Radisson Individuals is een conversiemerk dat onafhankelijke hotels en lokale, regionale ketens de mogelijkheid biedt onderdeel te vormen van het wereldwijde platform van de Radisson Hotel Group en te profiteren van haar internationale bekendheid en ervaring, met de vrijheid om hun eigen karakter en identiteit te behouden.

Radisson Individuals hotels worden geselecteerd op hun eigen kenmerken en karakter. Ze bieden gasten de mogelijkheid nieuwe locaties over de hele wereld te ontdekken, waarbij ze altijd voldoen aan de hoge kwaliteitsstandaarden van de Radisson Hotel Group en haar gastvrije ’Yes I Can!’-servicementaliteit leven, in combinatie met de lokale ambiance en het karakter van de deelnemende hotels.

Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group: ‘De lancering van Radisson Individuals kenmerkt opnieuw een mijlpaal in ons ambitieuze vijfjarenplan om als een van de top drie hotelmerken wereldwijd en het voorkeursmerk voor eigenaren, gasten en talent erkend te worden. We hebben Radisson Individuals voor hoteleigenaren en gasten gecreëerd in antwoord op de toenemende vraag van de hedendaagse markt. Zich bij Radisson Individuals aan te sluiten is een ideale eerste stap voor onafhankelijke hotels die hoog op service scoren en onafhankelijk wensen te blijven of wellicht overwegen in een van onze succesvolle hoofdmerken te veranderen. Maar het is ook een sterk aanbod voor lokale, regionale hotelmerken die op zoek zijn naar extra distributiekanalen en/of mogelijkheden tot co-branding.’

Radisson Individuals biedt hotels een uitzonderlijke mogelijkheid om hun zichtbaarheid en het vertrouwen van gasten te vergroten en toegang te krijgen tot een breder publiek door diverse distributiekanalen en een wereldwijde verkoopstructuur. Deze hotels zullen profiteren van de inkoopkracht en de schaalvoordelen die horen bij een merk dat door miljoenen gasten wereldwijd wordt vertrouwd, van geïntegreerde IT- en revenueplatformen en van grootschalige operationele systemen om hoge winstmarges te kunnen leveren.

Hotels die zich bij Radisson Individuals wensen aan te sluiten dienen een compliance assessment te ondergaan, waarbij de focus ligt op de naleving van vier belangrijke aspecten: SGS gezondheid en veiligheid, online index op basis van hun GRI, brandpreventie en brandveiligheid en het zich op de belangrijkste operationele systemen van de groep kunnen aansluiten. Aan Radisson Individuals deelnemende hotels ontvangen training met betrekking tot de ’Yes I Can!’-servicementaliteit van de groep en ze dienen een GRI-score van minimaal 80% te hebben, hetgeen hoge kwaliteitsstandaarden en de ’Every Moment Matters’-gastervaring waarborgt. Een aantal hotels in het Verenigd Koninkrijk en Azië heeft zich al bij Radisson Individuals aangesloten en er lopen verregaande gesprekken met aanvullende hotels in o.a. Italië, Duitsland en Rusland.

Elie Younes, Executive Vice President & Chief Development Officer, Radisson Hotel Group: ‘Radisson Individuals biedt hoteleigenaren de nodige flexibiliteit om te kunnen bouwen aan hun toekomst en om hun succes te kunnen garanderen door zich bij de Radisson Hotel Group aan te sluiten. Het is een unieke benadering waarbij ieder deelnemend hotel het succes en de standaarden meet op basis van de onlinebeoordeling van gasten. Eenvoudig gezegd, is het een merknaam voor hotels met een aantoonbare geschiedenis van tevreden gasten.’

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!