Back Back Nieuws

RAAK 5 van Dechesne & Boertje is live

25 september 2014
Het is de overtuiging van eventmarketingbureau Dechesne & Boertje dat het evenement het meest effectieve communicatiemiddel is dat mensen écht kan raken. Omdat het de enige vorm van communicatie is waarbij de boodschap én de beleving ervan direct samenvallen.

In 2009 introduceerde D&B de eerste RAAK, een eventmagazine waarmee het bureau mensen wil inspireren, maar met name ook enthousiast wil maken voor de kracht van evenementen. Na vier RAAK magazines en afgelopen jaar een uitstapje naar een jubileumboek werd het tijd voor vernieuwing. Het bureau zocht naar een vorm die past bij het D&B van nu: meer uitgesproken, deskundig en soms een tikje eigenwijs.

Ondernemen
In RAAK 5 staan nieuwe inzichten van D&B over ondernemen in de eventbranche. Ideeën die het bureau graag met de lezer wil delen, omdat het wil bijdragen aan een volwassen branche waarin alle partijen (opdrachtgevers, bureaus, leveranciers en freelancers) kennis uitwisselen om samen te groeien.

RAAK 5 gaat over het nieuwe ondernemen, briljant mislukken, het persoonlijk maken van events, de nieuwe gast, de EventCurve, contact maken met buitenlandse eventcollega’s en over de kracht van een sterk team.

De afgelopen dagen werden de eerste RAAK-en verspreid bij een dwarsdoorsnee van de eventbranche (op de foto onder andere het bestuur van IDEA, opdrachtgevers, presentatoren, freelancers, redacteur Barbara van Baarsel van Events.nl, toevallige passanten, de makers van RAAK en de hond van Lennart Peeperkorn).

Mocht je ook een exemplaar van RAAK willen ontvangen, ga dan naar db-online.nl

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!