23 augustus 2022

Quality Lodgings lanceert nieuwe website

Rubrieken

Quality Lodgings, dé collectie van 100+ onafhankelijke kwaliteitshotels in Europa, heeft een nieuwe website gelanceerd. De nieuwe website www.qualitylodgings.com is een belangrijke stap in de strategie van de selecte hotelgroep om de luxe reiziger, te inspireren en te verbinden met de zorgvuldig geselecteerde handpicked collectie waar authentieke gastvrijheid en culinair genieten één op één samengaan.

Tantalizing Taste

Met de nieuwe website onthult Quality Lodgings haar vernieuwde merkidentiteit Tantalizing Taste, wat staat voor het prikkelen van de zintuigen. Zowel culinair, als door de inrichting, het gebouw en de omgeving van de kwaliteitshotels. Mathilde van der Weerd, Managing Director Quality Lodgings: 'Wij richten ons vooral op de reiziger die houdt van kwaliteit, comfort en flexibiliteit. Doordat wij zoeken naar onafhankelijke hotels met een eigen identiteit, weten we hotels te selecteren die de hoogste graad van finesse hebben. Achter elk van deze bedrijven staan mensen die hospitality vanuit het hart uitdragen. Het maakt dat de Quality Lodgings stuk voor stuk aanbevelenswaardig zijn. Reizigers kunnen om in de handpicked collectie nét dat ene fijne, luxe hotel naar keuze te vinden, via de nieuwe website gebruik maken van de module ‘Discover your taste’. Hier worden de wensen gedeeld en wordt de reiziger vervolgens geïnspireerd met suggesties op maat van Quality Lodgings. Michelinster, in de stad of juist in de natuur, Nederland of buitenland, zoveel reizigers, zoveel smaken.'

 

QLUB Membership

Quality Lodgings heeft via de nieuwe website het exclusieve QLUB membership gelanceerd. 'QLUB, wat de volledige betekenis kent als QL Unique Break, is ontworpen om de betekenisvolle verhalen tot leven te brengen van 100+ onafhankelijke hotels verdeeld over 10 Europese landen. Verbonden door liefde voor gastronomie en hospitality, maak je als member deel uit van een QLUB - community - waarbij je profiteert van exclusieve ledenvoordelen en uitzonderlijke ervaringen bij Quality Lodgings.' Aldus Valerie van Mol, Marketing Director Quality Lodgings. Met een QLUB membership krijgen leden toegang tot een persoonlijk account om favoriete bestemmingen op te slaan, een exclusief aanbod van QL Unique Breaks en de nieuwste inspiratie, zowel online als offline in de jaarlijkse uitgave van de QL Guide.

Ondersteuning van eigen hotel websites

De vernieuwing van de website past bij de missie van Quality Lodgings waarbij hoteliers hun onafhankelijkheid behouden en tegelijkertijd profiteren van het netwerk en de expertise binnen de groep. Mathilde van der Weerd: “Onder de value driver Sales & Marketing zet onze organisatie zich in om voor de aangesloten hotels een niche doelgroep te bereiken, engagement te vergroten en bezoekers te werven naar de eigen hotel website ter ondersteuning van directe boekingen, commissievrij.