Back Back Nieuws

Promotion Partners gaat naar Amsterdam Zuidoost

11 mei 2015
Amsterdam Zuidoost is een bedrijf rijker: Promotion Partners. Het bureau zet flexibel (sales)personeel in bij evenementen, beurzen en promoties. Maar ook winkelpersoneel bij grote retailketens als de Bijenkorf en achter de douane op Amsterdam Airport Schiphol.

Groei
Vanwege de groei van het bedrijf de afgelopen jaren is er bewust gekozen voor een ruimere uitvalsbasis in Amsterdam Zuidoost (Atlas ArenA) met een uitstekende bereikbaarheid voor opdrachtgevers en medewerkers op kantoor en in het veld (ruim 600). De nieuwe locatie is modern ingericht met diverse vergader- en trainingszalen en beschikt over een brasserie voor opdrachtgevers, cursisten en eigen medewerkers.

Vergaderlocatie
Ook is het mogelijk voor bedrijven om events, trainingen, vergaderingen e.d. op deze locatie te houden. In overleg kan Promotion Partners het complete programma verzorgen, van organisatie tot catering en personeel. Er zijn vier vergaderzalen tot ca. 12 personen en twee trainingszalen tot ca. 60 personen per zaal beschikbaar.

Jong vrouwelijk ondernemerschap 
Bianca Metzelaar, algemeen directeur en eigenaar van Promotion Partners (32 jaar): ‘Wij zijn klaar om de volgende stappen te zetten in onze ambitie. De kracht van ons bureau is dat onze opdrachtgevers Promotion Partners zien als verlengstuk van hun eigen organisatie en dat zie ik als een compliment. Ons team staat 7 dagen in de week klaar om met enthousiasme en gedrevenheid aanvragen van opdrachtgevers voor kwalitatief personeel in te vullen. Wij ontzorgen en (ver)binden mensen in alle opzichten. Ons nieuwe logo symboliseert communicatie, persoonlijk contact en de passie voor onze klanten en de mensen die voor ons werken. Kwaliteit gecombineerd met gastvrijheid.’

Zet mensen in hun kracht
Bianca Metzelaar vervolgt: ‘Ons HR-beleid is er dan ook bewust op gericht dat iedereen, onze eigen mensen op kantoor, maar ook de collega’s in het land, zo veel mogelijk in hun kracht worden (in)gezet. Vanzelfsprekend werken we met functieprofielen, maar ik vind het nog belangrijker te werken vanuit de competenties van mensen en de opdracht van de klant direct te vertalen naar een goed eindresultaat. En met de komst van ons eigen professionele trainingscentrum kunnen we ons de komende tijd nog meer onderscheiden in de markt met betrekking tot de kwaliteit van ons personeel. Als ondernemer ben ik er trots op deze groei door te maken en de organisatie verder uit te bouwen, met de hoge kwaliteit die daarbij hoort.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!