Back Back Nieuws

PricewaterhouseCoopers hoofdsponsor Fame

22 januari 2008
Albert Verlinde en Roel Vente van theaterbedrijf V&V Entertainment en PricewaterhouseCoopers bestuursvoorzitter Jos Nijhuis en lid van de Raad van Bestuur Fons Hoogeveen zetten hun handtekeningen onder het contract waardoor PricewaterhouseCoopers zich als hoofdsponsor verbindt aan de dansmusical Fame. Al eerder werden de handtekeningen gezet met de andere hoofdsponsors Nashuatec en Delta en met promotiepartner Douwe Egberts.

Na Annie en afgelopen seizoen Grease is dit de derde musical van V&V Entertainment waaraan PwC zich als hoofdsponsor verbindt. PwC woordvoerder en sponsormanager Meint Waterlander: “De kwaliteit van de producties, het enthousiasme en plezier van de jonge cast in combinatie met een uitstekend door V&V verzorgd en uniek programma rondom de voorstelling, zorgt er voor dat deze musicals steeds een grote hit zijn in ons relatiemanagement programma. We hebben geen enkele moeite om alle kaarten in te vullen en het no show percentage ligt tussen 0 en 1 procent.”

De belangstelling vanuit de zakelijke markt voor de musical is voor een belangrijk deel terug te voeren op het feit dat het een erg leuk uitje is voor het hele gezin. Jong en oud worden een hele middag of avond vermaakt. Een gastvrije ontvangst met catering naar wens, kinderworkshops onder leiding van professionals, een “meet & greet” met de sterren van de avond en natuurlijk twee uur lang top amusement tijdens de voorstelling. Kortom, in een zeer ontspannen sfeer krijg je als hoofdsponsor de gelegenheid iets terug te doen voor je relaties én hun gezinnen. En uit de reacties achteraf blijkt dat dat bijzonder wordt gewaardeerd.

Na de zeer succesvolle musicals als Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, Annie en Grease, wordt V&V Entertainment steeds vaker benaderd door bedrijven, om samen met hen de mogelijkheden te bekijken voor een interessante samenwerking. Ondanks de enorme groei van de afgelopen jaren voelt V&V Entertainment zich zeker niet te groot om kritisch mee te denken over een invulling die past bij het bedrijf.

Nieuwe producties als o.a. Footloose staan al weer in de steigers om in het seizoen 2008/2009 het land in te trekken. En ongetwijfeld zullen ook dan weer duizenden relaties van sponsors worden getrakteerd op een sprankelend uitje voor het hele gezin.

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!