Prestop: personeel ontzorgen begint al voor de deurPrestop: personeel ontzorgen begint al voor de deur
Back Back Nieuws

Prestop: personeel ontzorgen begint al voor de deur

16 juni 2022

Prestop informatie- en registratiezuilen bieden alle middelen voor een ongeëvenaarde bezoekersbeleving. Hiermee kunt u niet alleen bezoekers voorzien van up-to-date informatie maar neemt u uw personeel ook het registratie- en aanmeldproces uit handen.

De missie van Prestop is het ontzorgen van ondernemers en het bieden van het best mogelijke informatie- en registratiegemak aan hun bezoekers. Inmiddels zijn er al vele oplossingen van Prestop in gebruik genomen door ondernemers in diverse branches. Zowel in de horeca en retail als bij kantoren ervaart men het gemak van het bieden van informatie en registratie via een aanmeldzuil.

Prestop informatie- en aanmeldzuilen

Prestop heeft een ruim assortiment aan informatie- en aanmeldzuilen. Zo zijn er vrijstaande zuilen, baliemodellen, modellen om aan de muur te bevestigen en zelfs (semi-)outdoor modellen. Er is dus voor iedere situatie een oplossing. De informatiezuilen zijn perfect geschikt om bezoekers te voorzien van informatie of om de aanmelding en registratie te verzorgen. Je personeel kan zich dus met andere zaken bezig houden. De zuilen zijn modulair, dus aanpasbaar aan jouw wensen en zijn te voorzien van jouw huisstijl.

Alexander Aelberts, CEO van Prestop: ‘Met de informatie- en aanmeldzuilen lossen we een probleem op dat we steeds meer horen van ondernemers: het is lastig om aan personeel te komen en te behouden. Met onze oplossingen kunnen we taken overnemen van het personeel waardoor ze worden ontlast en zich bezig kunnen houden met andere zaken dat het voorzien van informatie aan, en het registeren van, cliënten. Omdat we uiteenlopende oplossingen bieden, is er voor ieder wat wils en voor iedere situatie een oplossing.’

Over Prestop

Prestop is Nederlands grootste producent van bestel- en informatiezuilen, touchtafels en andere interactieve oplossingen en bestaat al 26 jaar. Omdat Prestop value added manufacturer is, verzorgt zij het volledige traject, van bouw van de zuil, installatie van de software, tot de plaatsing en installatie op locatie. Omdat Prestop alles in eigen beheer produceert, kan zij haar producten aanpassen aan de wensen van de klant. Prestop werkt samen met verschillende software-partners zodat er in één keer een totaalpakket aangeboden kan worden.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!