Platform Innovatie in Marketing (PIM) breidt uit! Platform Innovatie in Marketing (PIM) breidt uit!
Back Back Nieuws

Platform Innovatie in Marketing (PIM) breidt uit!

12 oktober 2017

Stefan Harzevoort en Mariëlle van der Zouwen zijn per 1 oktober 2017 toegetreden tot het bestuur van Platform Innovatie in Marketing (PIM). Met de uitbreiding van het bestuur vergroot hét kennisnetwerk in Nederland op het raakvlak van marketing, innovatie en technologie haar slagkracht. Bovendien vertegenwoordigt PIM met de kennis en achtergrond van de twee nieuwe bestuursleden nog beter de verschillende deelgebieden van het marketingvak.

Uitbreiding bestuur PIM

 'Het toetreden van Stefan en Mariëlle tot het bestuur stelt ons in staat een nog beter programma te bieden', vertelt voorzitter Yvonne Nassar. 'Met deze twee enthousiaste en gedreven marketeers zetten wij de volgende stap richting verdere professionalisering van het netwerk. Zo kunnen leden hun impact verder vergroten. Met als uiteindelijke doel van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa te maken.'

Stefan Harzevoort

 Stefan Harzevoort is strateeg bij Valtech, een wereldwijd opererend bureau dat zich richt op de voortgaande ontwikkeling van ondernemingen in de digitale economie. Hij doet onderzoek naar de verwachtingen van mensen en vertaalt deze inzichten naar impactvolle digitale strategieën en concepten. Stefan Harzevoort zet zich al enige jaren in voor PIM als coauteur van het jaarlijkse trendrapport en als adviseur van het bestuur.

Mariëlle van der Zouwen

 Mariëlle van der Zouwen houdt zich bezig met strategie, conceptontwikkeling en realisatie van live communicatie. Zij is managing director van het evenementenbureau Eventive Eventmarketing. Daarnaast is zij managing partner binnen de LVT Group, een groep communicatiebureaus in de Benelux bestaande uit Eventive, Progress Communications, Contentbureau, SjansenDesign en LVTPR. Daar is zij een van de aanspreekpersonen voor geïntegreerde marketingcommunicatievraagstukken.

Aankomende PIM sessies

 Je kunt persoonlijk kennismaken met de nieuwe bestuursleden tijdens de aankomende PIM sessies. Op dinsdag 31 oktober 2017 is ‘Ben je klaar voor de AVG/GPDR?’ het thema van de sessie die gehouden wordt op de burelen van Aon in Rotterdam. Op dinsdag 14 november 2017 is bij Koninklijke Auping in Deventer het onderwerp ‘Customer experience en circulair ondernemen’. En op dinsdag 28 november 2017 wordt bij Beeckestijn Business School in Leusden voor de vijftiende keer de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ uitgereikt.

Platform Innovatie in Marketing

 Platform Innovatie in Marketing (PIM) is hét kennisnetwerk in Nederland op het raakvlak van marketing, innovatie en technologie. PIM stelt marketeers in staat hun kennis en netwerk te verrijken en beoogt van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa maken. Dit doet PIM door jaarlijks themasessies te organiseren en een trendrapport te publiceren. Daarnaast reikt het platform marketingawards uit, waaronder de Marketing Literatuur Prijs en de Marketing Thesis Award. Ook is PIM samen met Adfo Groep en NIMA verantwoordelijk voor de verkiezing van de Marketeer of the Year. PIM heeft 800 leden.

ECC Leiden

Meer lezen in deze rubriek