Back Back Achter de schermen

Pim van Houten (RAI): mijn moment van 2007

24 december 2007

Met maar liefst 575 evenementen in Amsterdam RAI het afgelopen jaar zijn de mooie momenten niet op een hand te tellen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn ultieme moment van 2007 is echter het pluggen van het thema ‘Stout’ tijdens de afgelopen Huishoudbeurs. Ik maakte hierbij onder meer gebruik van de ‘two-step-flow’-theorie, door opinieleiders Heleen van Royen en Marlies Dekkers in te zetten voor onze boodschap.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
De twee stoute vrouwen zetten zich met verve in voor het grootste consumentenevenement in zijn soort en brachten ‘het verhaal’ voor het voetlicht in talloze interviews met kranten en radio- en televisieprogramma’s. De totale inspanningen voor het publiciteitstraject resulteerde in een bruto mediawaarde van circa 3,5 miljoen euro. Ik hoop deze stijgende publicitaire lijn uiteraard voort te zetten in 2008, als het thema ‘Puur’ een centrale rol speelt op de Huishoudbeurs.

Pim van Houten, Press & PR Manager, Amsterdam RAI.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!