Back Back Nieuws

Pim Pelser meest succesvolle hotello 2015

16 januari 2015
Pim Pelser is 14 januari tijdens het HotelloTOP Year Event 2015, dat plaats vond in de Amsterdam RAI, verkozen tot Hotello of the Year 2015. Deze award wordt ieder jaar uitgereikt door HotelloTOP aan de hotello die het meest succesvol is gebleken, volgens mede-hotello’s. Dit jaar staat de award in het teken van het jaarthema van het HotelloTOP Year Event: ‘EGO - Use it or lose it’. Pelser mocht de award én een maatpak van New Tailor in ontvangst nemen dankzij zijn initiatief DoSocial.

De verkiezing
De Hotello of the Year award is de jaarlijkse verkiezing voor afgestudeerde hotello’s van een erkende Hoge Hotelschoolopleiding in Nederland, die onderscheidend presteren binnen het jaarthema. De totstandkoming van de verkiezing verschilde dit jaar van voorgaande jaren. Het nieuwe bestuur van HotelloTOP heeft in het kader van het thema de drie finalisten gekozen; succesvolle hotello’s maar juist diegenen die niet enorm op de voorgrond treden.

De drie finalisten kregen tijdens het congres de kans zichzelf te presenteren in een interview met moderatoren Wenda Kielstra van Consumatics en Frank Lindner van Food Inspiration. Na afloop van deze interviews werden de aanwezigen gevraagd te stemmen. Met 59,8% van de stemmen liet Pelser zijn concurrenten Tim Loonen en Jannette Spiering achter zich.

De winnaar
Pelser won de prestigieuze award door zijn werk bij DoSocial. DoSocial is een initiatief van Pim Pelser en Erik Driessen en zet zich in om eenzame ouderen een leuke dag te bezorgen door verschillende sociale initiatieven. Met meerdere partners zorgen zij voor een structurele bijdrage in de vorm van financiële middelen, kennis en expertise. ‘Het winnen van de Hotello of the Year award is voor mij een bevestiging dat de markt achter ons initiatief staat en het omarmt. We zullen ons blijven inzetten om de eenzaamheid onder ouderen te verdrijven en ze een leuke dag te bezorgen. Daarnaast hopen we dat iedereen eens bij zichzelf nagaat wat je te geven hebt. Dat hoeft geen geld te zijn, kennis is minstens net zo waardevol. We roepen iedereen op om hun bijdrage te delen in de Sociale Voorraadkast,’ aldus een trotse Pelser.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!