Back Back Nieuws

Photo Republic viert 1-jarig bestaan met lancering fotomarketing

30 september 2009
Na een succesvol eerste jaar verbreidt Photo Republic het huidige fotografie-aanbod op evenementengebied met een nieuwe service; fotomarketing. Afgelopen maanden is Photo Republic meerdere malen hierover benaderd. Uiteindelijk heeft zij met één partij de handen ineen geslagen.

“Onze fotomarketing is anders dan alle andere aanbieders in de markt en is professioneel, uniek, effectief en biedt de beste kwaliteit”, aldus eigenaar Bibi Neuray. Door een combinatie van digitale fotografie, internet en print gericht op branding en merkbeleving worden meerdere contactmomenten met de doelgroep gerealiseerd. Door de foto niet ter plaatse uit te printen gooit Photo Republic het over een heel andere boeg en heeft het evenement uiteindelijk voor de opdrachtgever een grotere meerwaarde.

"Tijden veranderen, het is tegenwoordig belangrijk om je als merk in de kijker te spelen. De fotomarketing van Photo Republic speelt daar op in en geeft de opdrachtgever maar liefst 4 contactmomenten met de doelgroep. Door te werken met branding op plastic cards, een fotoviewer website, enveloppen en fotokaders kan de opdrachtgever zijn huisstijl, logo, of boodschap meerdere malen duidelijk maken. Bovendien hebben alle bezoekers eerlijke kans op zijn of haar gratis foto."



Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!