Back Back Nieuws

Partnership Jaarbeurs Utrecht en KPN

16 mei 2007
Jaarbeurs Utrecht en KPN hebben dinsdag 15 mei een nieuw partnership ondertekend. KPN zal Jaarbeurs Utrecht ondersteunen in het
nastreven van haar ambitie om een 'high tech, high touch' omgeving te
creëren.

Jaarbeurs Utrecht heeft haar ambitie scherp gesteld
voor de toekomst. Er is het afgelopen jaar fors geïnvesteerd in de
accommodatie. Het begrip beleving staat hierbij centraal. Jaarbeurs
Utrecht wil dat bezoekers, afkomstig uit alle windstreken, zich prettig
en op hun gemak voelen op het terrein. Zakelijk gezien moeten
organisaties in staat zijn hun eigen identiteit bij de Jaarbeurs te
vermarkten. Het toepassen van op maat gemaakte innovatieve technieken
is hierbij onmisbaar. Er wordt geïnvesteerd in mogelijkheden en
faciliteiten die geheel in lijn zijn met het tijdsbeeld waarin de
maatschappij verkeert.

Het strategische partnership met KPN is
een verdere stap in het vormgeven van deze ambitie. KPN is
vooruitstrevend in het combineren van klantbehoeften met de laatste
innovaties op ICT-gebied. Met dit partnership gaan Jaarbeurs Utrecht en
KPN gezamenlijk op zoek naar kansen die de ambitie van Jaarbeurs
Utrecht waarmaken. Hierbij worden nieuwe diensten op het gebied van
IT-technieken en telecommunicatie onderzocht en geïmplementeerd, dit
geheel op maat voor Jaarbeurs Utrecht. Als eerste stap wordt momenteel
gewerkt aan de ontwikkeling en toepassing van NarrowCasting op het
Jaarbeurscomplex.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!