Herhalingsbezoek
Gasten zijn nieuwsgierig naar de vernieuwingen op de parken en waarderen deze ook. Dat blijkt niet alleen uit gastenenquêtes die na hun verblijf worden ingevuld, maar ook het herhalingsbezoek is een goede graadmeter. Maar liefst 40% van de gasten komt binnen een jaar terug op hetzelfde óf een ander Landal-park. Binnen drie jaar is dat zelfs 60%.
'Het succes zit in de combinatie van kwaliteit, de kracht van ons merk én de gastgerichtheid van onze parkteams. Dat maakt dat gasten bij ons terugkomen,' aldus Lizzy Keizer, Director Marketing en Sales van Landal GreenParks. 'Ons doel is om mensen een onvergetelijke vakantie middenin de natuur te bieden en hen te laten ontdekken wat groen kan doen.'
Grootscheepse vernieuwingen op de parken
Op een groot aantal parken van Landal GreenParks zijn vernieuwingen en verbeteringen doorgevoerd. Accommodaties kregen nieuwe interieurs, nieuwe keukens en nieuwe badkamers en op een aantal parken werden grotere en luxere woningtypen geïntroduceerd. Diverse restaurants en ParkShops kregen een make-over volgens het concept ‘Natuurlijk samen eten en drinken bij Landal’, gebaseerd op verse en gezonde duurzame ingrediënten uit de regio en gezamenlijk eten. Ook in 2020 gaan de vernieuwingen en uitbreidingen door.
Nieuwe parken
Behalve de parkrenovaties breidde Landal GreenParks ook het aantal parken verder uit. Zo openden dit jaar Landal De Vlinderhoeve in het Gelderse Gorssel, Landal Kaatsheuvel in Noord-Brabant en werd met Landal Kenwick Woods het zesde park in Groot-Brittannië toegevoegd.