26 oktober 2015

Opdrachtgever Plus Retail over renovatie Hart van Holland

Rubrieken

‘De frisse kleuren van onze huisstijl stralen je nu tegemoet’

De verbouwing van Hart van Holland in Nijkerk is nog steeds in volle gang. De klassieke uitstraling heeft plaats gemaakt voor een moderne look & feel. State-of-the art faciliteiten in de entree en lobby, een make over van verschillende zalen en frisse tinten completeren de transformatie. Opdrachtgevers reageren positief op de gedaantewisseling van Hart van Holland. ‘Het ziet er een stuk moderner uit,’ beaamt Ellen de Winther, Directiesecretaresse Commercie van Plus Retail, een coöperatie waar 262 zelfstandige supermarkt ondernemers bij zijn aangesloten. ‘Ik ben blij dat Hart van Holland gehoor heeft gegeven aan de wens om de locatie te vernieuwen. Slim dat het in etappes is gedaan. Daardoor hebben we tijdens onze evenementen niets gemerkt van de bouwactiviteiten.’

Plus Retail organiseert al vijf jaar lang diverse evenementen in Hart van Holland, onder meer voor de aangesloten supermarkt ondernemers en leveranciers. Ellen de Winther kan daardoor het verschil goed aangeven. ‘In oktober organiseerden we twee evenementen in Hart van Holland. Dat was een heel verschil met het voorjaar, toen we hier de Algemene Ledenvergadering hielden. De entree was al heel anders. Door de LED verlichting konden we de gasten verwelkomen in de frisgroene kleuren van onze huisstijl. De kleurstelling door de hele locatie is ook eigentijdser.’

De medewerkers denken mee
Hart van Holland staat er goed op bij Plus Retail. Ellen de Winther: ‘We bekijken per evenement welke locatie geschikt is. Voor onze leveranciers organiseren we ook elders evenementen. Maar de bijeenkomsten voor de supermarkt ondernemers houden we al vijf jaar lang in Hart van Holland. Dat heeft te maken me de centrale ligging en de aanwezigheid van voldoende parkeerplaatsen. Daarnaast is het prettig dat alle faciliteiten op het gebied van licht, geluid en andere techniek aanwezig is. Wat ik fijn vind, is dat de medewerkers van Hart van Holland echt met ons meedenken.’

Zij geeft enkele voorbeelden. ‘Wij organiseren vaak aansluitend op onze evenementen een diner. In samenwerking met de koks van Hart van Holland stellen we een menu op, dat voor 99% is samengesteld uit PLUS producten. Die flexibiliteit tref je niet in elke locatie. In oktober hebben we na afloop van een evenement in Hart van Holland een gourmet avond gehouden voor 300 personen in De Loods. Dat krijg je elders niet zo gemakkelijk voor elkaar. En tijdens de AGF-dagen (Aardappelen, Groenten en Fruit) die we onlangs organiseerden, creëerde Hart van Holland een soort moestuin, waarin onze groenten lekker vers en fris bleven. Ook bij de samenstelling van onze kerstmenu’s houden de koks van Hart van Holland zoveel mogelijk rekening met onze ideeën.’

‘De kleine RAI op de Veluwe’
Al met al is Hart van Holland na de opknapbeurt eigentijds en up-to-date voor de komende jaren. ‘Alle redenen om de toekomst met nog meer vertrouwen tegemoet te zien, stelt Chris Jepkes, Account Executive van Hart van Holland. ‘De kleine RAI op de Veluwe’, zoals de bijnaam van Hart van Holland luidt, kan congressen en events aan van 20 tot 3.500 personen. Met 1.000 gratis parkeerplaatsen voor de deur en met 110 hotelkamers in Golden Tulip Ampt van Nijkerk, eveneens onderdeel van de Van den Tweel Groep, is de locatie toegerust voor meerdaagse beurzen en events.