
Deze week presenteert Oostwegel Collection de eerste editie van Collection. Een creatief gedreven redactioneel platform en magazine dat lezers inspirerende en verrijkende verhalen biedt. In dit nieuwe huismagazine worden geheimen, de nieuwste inzichten en een nog te ontdekken wereld gedeeld bekeken door de merkpijlers: Mens, Locatie en Gastronomie. Collection verrast en verleidt. De lezer wordt meegenomen in een wereld van authentieke luxe, ontspanning en genot.
Collection ‘22 nodigt uit om te genieten van het moment en het prachtige Zuid-Limburgse landschap. En niet te vergeten, de geluiden en de smaken. De lezer leert de medewerkers in de verschillende huizen kennen en ontdekt de eigenheid van ieder huis. Van de maaltijd op het bord tot de bloemen in de tuinen. Voor Collection ‘22 zijn artikelen over uiteenlopende onderwerpen geschreven, zo komen de verhalen van Oostwegel Collection en lokale en nationale talenten aan bod.
Mijlpaal
‘We zijn zeer enthousiast over de lancering van Collection voor onze huizen. Deze mijlpaal staat symbool voor ons rijke nalatenschap en de blik op een zonnige toekomst. Het markeert een volgende stap in onze langetermijnstrategie in de ontwikkeling van onze merkbeleving. De naam Collection voelt passend aangezien ons familiebedrijf al meer dan 40 jaar inspirerende collecties aan herinneringen creëert. De pagina’s van Collection, zowel online als offline, bieden de lezers boeiende content geïnspireerd door onze kernwaarden. We zijn blij om de verbinding tussen Oostwegel Collection en onze gasten te versterken door het maken van authentieke verhalen en betekenisvolle momenten,’ zegt Meredith Stark-Oostwegel, Director of Brand & Marketing van Oostwegel Collection.