Back Back Nieuws

OMD wint omstreden wedstrijd voor creatieven

27 januari 2006

Mediabureau OMD Nederland heeft de wedstrijd voor creatieven, in het kader van de Huishoudbeurs, gewonnen. Het bureau bedacht een multimediaal concept voor de introductie van een nieuw Sara Lee product. OMD wint voor haar klant gratis standruimte tijdens de Huishoudbeurs 2006 ter waarde van € 10.000,- en gratis advertentieruimte in De Telegraaf. De organisatie van de Huishoudbeurs schreef onlangs een wedstrijd uit voor reclame- en mediabureaus. Zij werden uitgedaagd om voor hun klant een spraakmakend, multimediaal concept te ontwikkelen, waarbij merkbeleving centraal staat. OMD kwam daarbij als winnaar uit de bus. Niet iedereen is te spreken over de wedstrijd van de Huishoudbeurs. Sylvia Veldboer, Projectmanager van Libelle Zomerweek, schreef onlangs in een ingezonden brief aan High Profile dat de oproep van de Huishoudbeurs een exacte kopie is van de Sanoma Vrouwen Eventgame. Deze Eventgame is een initiatief van de Libelle Zomerweek en de Margriet WinterFair, met als doel reclame- en mediabureaus mee te laten denken in multimediale concepten voor hun klanten. In oktober is de Eventgame van Sanoma Uitgevers uitgeschreven en in Adformatie breeduit gecommuniceerd.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!