Back Back Nieuws

OCEANDIVA op koers met uitrollen nieuw klantconcept in Duitsland

15 augustus 2016
Als
dank voor een succesvol jaar vol schitterende events nodigde OCEANDIVA onlangs haar gewaardeerde klanten aan boord uit voor een
spectaculaire verwenavond met, als klap op de vuurpijl, de
wereldberoemde vuurwerkshow; Düsseldorf Rhein-Kirmes-Feuerwerk. Binnen drie
dagen werd het maximum aantal van 350 gasten al bereikt, 'ons eigen
klantenevent voor Duitsland is geboren!,' aldus Mandy Berding, General
Manager OCEANDIVA.

250.000 duizend toeschouwers
De genodigden,
allen rechtstreeks klant of relatie van OCEANDIVA, troffen het niet
alleen met de culinaire verwennerij en service van hoog niveau, ook
de weergoden waren duidelijk in een goede bui op deze mooie
vrijdagavond. Het gezelschap kon in zomerse outfit en vanaf het
buitendek genieten van de vaartocht en van het vuurwerkspektakel later
op de avond. Zowel aan boord als op de kade was het een gezellige,
drukke bedoening: zo’n 250.000 man stond aan de kade waar OCEANDIVA lag
aangemeerd, waardoor het aandeed als een gigantische arena met het schip
als epicentrum. 'Zo’n mooie samenloop van elementen doet het meteen
goed, maar het succes van het event zit vooral in het enthousiasme van
onze klanten, het team en de partners.' vertelt Mandy. 'Dat we nu
ook een eigen klanten- en marketing-event in Duitsland hebben, net als
het Nederlandse concept ONZEBORREL, geeft een enorme kick. Nu België
nog!'

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!