Back Back Nieuws

OCEANDIVA en IDEA gaan samen in zee

18 maart 2016
OCEANDIVA gelooft, net als de andere leden en partners van IDEA, in de kracht van het verenigd zijn en heeft daarom gekozen voor een partnership met IDEA. Zowel nationaal als internationaal zetten live communicatie- en activatiebureaus de varende locaties regelmatig in als belangrijk onderdeel binnen strategie- en conceptonwikkeling. 'Deze partnership zorgt ervoor dat wij onze eigen kennis en ervaring bundelen met de kracht en knowhow van de bij IDEA aangesloten live communicatie- en activatiebureaus; de crème de la crème van de Nederlandse bureaus in zakelijke evenementen', aldus Mandy Berding, General Manager OCEANDIVA.

Wisselwerking bureaus en locaties
Waar bureaus de expertise van OCEANDIVA al jaren inzetten als het gaat om varende evenementenlocaties, raadpleegt zij andersom soms ook een bureau en diens specialisatie wanneer er behoefte is aan het specifiek positioneren van een event. 'Wij adviseren de klant dan om te gaan werken met een bureau, omdat zij simpelweg de meeste knowhow hebben. Zo leren wij al jaren van de creativiteit van de leading bureaus, oftewel de kartrekkers op het gebied van trends en ontwikkelingen', zegt Mandy Berding. 

Perfect match
De voornaamste reden om de partnership met IDEA aan te gaan, was het samen kunnen bundelen van de krachten en de lat op een nog hoger kwaliteitsniveau leggen. Het lidmaatschap van IDEA, Independent Dutch Event Association, staat voor creativiteit, vakmanschap en financiële stabiliteit.

Ook IDEA is zeer tevreden met de nieuwe aanwinst: 'We zijn ontzettend blij om OCEANDIVA te verwelkomen als partner. OCEANDIVA is zowel nationaal als internationaal een sterk en mooi merk. Dat belooft een mooie kruisbestuiving met de andere leden en partners', aldus Maarten Schram van IDEA.

Koers meer richting ‘live communicatie’ 
Naast het gezamenlijk meedraaien in de top van de evenementenindustrie, wil OCEANDIVA ook haar krachten en nieuwe mogelijkheden delen met de andere IDEA-leden. 'We zitten vol met ideeën die de juiste snaar kunnen raken als het gaat om ‘live’ communicatie en activatie. Tevens zijn er tal van nieuwe mogelijkheden als het gaat om branding, en niet te vergeten de upgrades die de schepen onlangs hebben gekregen', benoemt de trotse General Manager. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!