Obsession positioneert zich als Partners for LiveObsession positioneert zich als Partners for Live
Back Back Nieuws

Obsession positioneert zich als Partners for Live

26 september 2019

Obsession introduceert haar nieuwe merk- en marktbelofte: Partners for Live. De herpositionering sluit aan bij de nieuwe bureaustructuur en vat de veranderende rol van het evenementenbureau krachtig en met een kwinkslag samen.

Ontwikkelingen in de samenleving

Niet alleen het eventvak is geëvolueerd, ook Obsession is de afgelopen jaren meegegroeid met de ontwikkelingen in de samenleving. De opdrachten zijn groter en complexer geworden. Evenementen zijn een manier voor overheden en bedrijven om onderwerpen als nieuwe vormen van mobiliteit, klimaatissues en innovaties over de bühne te krijgen. Obsession heeft een visie en bureaustructuur ontwikkeld om die boodschap op een creatieve en concrete manier te communiceren.

Vier disciplines

Strategische doeners Obsession bedenkt en regisseert evenementen die verder gaan dan de dag zelf. 'We zien events als een onderdeel van strategische communicatie, waarmee we onze opdrachtgevers helpen hun doelstellingen te bereiken', licht algemeen directeur Gerben Plasmeijer toe. 'Een eventconcept is vaak onderdeel van een campagne, waarbij we het plan voor de uitvoering presenteren in combinatie met de communicatie eromheen. Daarom werken we nu vanuit vier disciplines. Strategie. Advies. Creatie. Projectmanagement.'

Groei van mens, merk en organisatie

Vakmanschap en partnerschap 'Met Partners for Live benadrukken we dat we zijn uitgegroeid tot specialist op het gebied van evenementen én communicatie, strategie én creatie, proces én resultaat, corporate én publiek', zegt Plasmeijer. 'We zijn trots op onze nieuwe merk- en marktbelofte, die raakt aan alles waar we voor staan en gaan. Ontmoetingen met impact. Groei van mens, merk en organisatie. De kracht van echt contact in ons voortsnellende digitale tijdperk. Het &-teken blijft daarbij ons symbool en beeldmerk. In een opgefriste vorm met een nieuwe huisstijl en website, die nog meer vakmanschap en partnerschap ademen.'

Co-creatie en duurzame groei

Zo werkt Obsession zij aan zij met opdrachtgevers als Schiphol, bol.com, RDW, Verenigde Naties, het ministerie van VWS en KPN. Plasmeijer: 'Bij iedere vraag leveren we denkkracht, creativiteit en ijzersterk projectleiderschap om de lijn van strategie naar uitvoering te coördineren en te bewaken. Of het nu gaat om organisatieontwikkeling, teambuilding, een productpresentatie of het uitbouwen van merken. We creëren momentum, waardoor er ruimte ontstaat voor inzicht en dialoog. Co-creatie en duurzame groei zijn daarbij het uitgangspunt. Want Partners for Live zijn ook partners for life.'

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!