De groei kwam in een stroomversnelling toen Myrthe zich bij Niquell aansloot. Wat begon met één dag per week, werd al snel uitgebreid. Inmiddels vormt zij samen met Monique een hecht ondernemend duo met een gedeelde passie voor het creëren van bijzondere momenten en impactvolle events.
Lancering Niquell magazine
Ter ere van het jubileum hebben de dames een eigen Niquell Magazine gelanceerd: een inspirerend magazine waarin de mensen achter Niquell, projecten, samenwerkingen en trends binnen de evenementenbranche centraal staan. Het magazine biedt een kijkje in de werkwijze van Niquell en de visie achter hun evenementen.
‘Toen ik Niquell oprichtte, wilde ik vooral evenementen organiseren die mensen samenbrengen. Vijftien jaar later kijk ik met trots terug op alles wat we hebben bereikt en vooruit naar wat nog komt’, aldus Monique.
Blik op de toekomst
Naast de viering van het jubileum werkt Niquell aan nieuwe concepten en samenwerkingen. Het bureau richt zich op het ontwikkelen van creatieve eventconcepten die organisaties helpen hun verhaal krachtig neer te zetten. Duurzaamheid, verbinding en beleving vormen hierbij de rode draad. Ook zet Niquell zich actief in voor maatschappelijke betrokkenheid, onder meer door samen te werken met duurzame leveranciers en inclusieve projecten. Daarnaast blijft het team investeren in kennis, creatieve tools en professionele groei om in te spelen op de snel veranderende wensen van de klanten en de evenementenbranche.